fredag, mars 16, 2012

En inbjudan

BröllopsinbjudanNär Joel och Linnea skulle gifta sig frågade de om jag ville göra deras inbjudan. Såklart jag ville! Vi kom fram till att den skulle vara enkel men ändå lite speciell.BröllopsinbjudanEftersom det finns ganska begränsade tillgångar på kuvert föreslog jag att inbjudan och kuvert skulle vara samma. Om ni tittar noga ser ni en liten streckad vit linje på överlappsflärpen, klipper man längst den får man den klassiska kuvertkänslan när man viker ihop. Också hänga-upp-på-kylskåps-vänlig. Annars följer den bröllopstemat med tårtpapper och skrivstil.

Ps. Så kul att läsa om er och era tips i förra inlägget! Jag drar en vinnare på måndag, så än hinner du va med
Ps2. Nu har (tror) jag anpassat bloggen till alla era olika skärmar, så att det ser ut som det ska!
Ps3. Tyskland var fint och det är redan fredag, hurra ☼

12 kommentarer:

  1. Ja! Nu ser jag hela bilderna på plattan. Bra jobbat!
    Ha en fin dag.

    Kram
    -Lubb

    SvaraRadera
  2. ja nu ser jag texten och bilden! :)

    SvaraRadera
  3. Duktig du är. Dem är jätte fina.

    SvaraRadera
  4. jösses amalia vilka fina inbjudningar, du är ju så himla bra alltså!

    SvaraRadera
  5. Du är så kreativ! Vad fint kortet blev :)

    SvaraRadera
  6. 'Jösses Amalia' är ett uttryck jag använt alldeles för sällan det senaste, kände jag nu när jag läste det här... :-)

    -Lubb

    SvaraRadera
  7. bloggen ser superbra ut för mig nu! och vilket fint kort. verkligen jättefint!

    SvaraRadera
  8. superfin! duktiga du!

    SvaraRadera
  9. Jättefint! Eller nej, helt fantastiskt fint!

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Detta är bröllopsinbjudan vi letat efter! Perfekt! Kan man beställa av dig? KOntakta mig gärna på malin.ahs.hermansson@gmail.com.
    /Malin

    SvaraRadera