söndag, april 29, 2012

PS

Jag fick ju 11 frågor till frågor fran Annika som jag måste svara på:
1. Var och hur befinner du dig precis nu?
I publicerandets stund 3 km rakt ut i skogen i djup sömn, skulle jag tro.
2. Om du skulle vara VD för ett företag en dag, vilket företag skulle det vara och vad skulle du göra?
På ett stort tryckeri, sen skulle jag anställa mig själv och ge mig fria tyglar att prova nytt och experimentera
3. Vad är det första du gör när du vaknar?
Jag tänker "vad är klockan" sen somnar jag om en stund till
4. Om du var en maträtt/bakelse/kaka, vad vore du då? 
Fjärilspasta med tomatsås, det är i stort sett vad jag består av
5. Du får välja: Åka till Månen eller Marianergraven? Motivera.
Månen, känns bättre att vara omgiven av rymd än vatten.
6. Vem kramade du senast? 
Mattias7. En storm kommer och blåser i väg med ditt hus, var landar du? 
På en smågata i Frankrike i utkanten av en stad. Där bor jag tills huset blåser tillbaka igen. 
8. Om du var tvungen att måla hela ditt boende i en enda färg, vilken färg skulle det vara. 
Grönt, så många fina nyanser
9. Ta närmsta bok, slå upp sidan 43 och läs första meningen. Vad står det och hur stämmer detta in på dig? 
Det står: "Yes, let´s", said Lucy. "Oh, Edmund, I am glad you´ve got in too. The others will have to believe in Narnia now that both of us have been there" Jag hade också blivit glad om jag hittade någon spännande med min bror. (han är snällare än Edmund)
10. Nämn ett språk du vill kunna tala flytande. 
Franska11. Vad är det sista du gör innan du somnar?
Klättrar upp för min stege, sen går det fort
Jag skickar vidare till dig och dig och dig och dig och dig och dig, dig, dig, dig, dig och dig.

8 kommentarer: