torsdag, september 13, 2012

s/v

hejregina rosenbuske2Jag kan: Bestämma vad som ska hända när jag drömmer
Jag vill: Ha ett husdjur
Jag borde: Vara mer strukturerad
Jag skulle: Diska, men Mattias hann före
Jag gillar: När det finns tid över
Jag älskar: Disneyfilmer
Jag måste: Nysa när tittar in i solen
Jag behöver: Sova 8h per natt
Jag får: Gåshud av fina historier
Jag kan inte: Gå på händer
Jag vill inte: Bli oinspirerad
Jag borde inte: Behöva småspringa för att komma i tid till skolan
Jag skulle inte: Vara långhårig om jag gick till frisören regelbundet
Jag gillar inte: Potatis
Jag älskar inte: Färgen orange
Jag måste inte: Städa idag, hurra
Jag behöver inte: Äta varierad mat, roterar på favoriterna
Jag får inte: Glömma tvättiden i eftermiddag

5 kommentarer:

  1. Det var en trevlig start på morgonen, att få lite Regina-information!... =)

    Ha en fin dag!

    KRAM
    -Lubb.

    SvaraRadera
  2. Jag? Jag vill sitta å slöa, med stearinljus runt mig. Kan tänka mig att bli faster snart och borde beställa en massa gratis-saker från 'visitkorts-stället"... Är Du intresserad av 250 st. visitkort, till priset av endast frakt, Regina? Hör av Dig snarast isåfall...

    Kram
    -Lubb

    SvaraRadera
  3. Kan du på riktigt styra dina drömmar? Det önskar jag att jag kunde. Jag hörde att man kan öva upp sig på det. Har du gjort det och i så fall hur? Kram!

    SvaraRadera