onsdag, december 19, 2012

Rävar, med och utan ögon

hejregina.blogspot.com räven
I dag går jag sista dagen i skolan 2012. Det är knappt så att jag tror det. Det ska bli så fantastiskt skönt med lov! I måndags hade vi iallafall ett möte. Det resulterade i en liten räv i anteckningsblocket hejregina.blogspot.com rävarOch igår bakade jag pepparkakor. Då hade Antonia passande nog en rävform! Så jag ägnade kvällen åt tassar och vita svansstumpar och hann få med mig denna lilla skara innan jag skyndade till bussen. Alla påväg åt samma håll

19 kommentarer:

  1. Hej. Vilka finurliga rävar. Väldigt inspirerande en trött onsdagsmorgon! Tack. :)

    SvaraRadera
  2. Gud så fina pepparkakor!!

    SvaraRadera
  3. Fantastisk teckning och fina kakor!

    SvaraRadera
  4. Rävar är ju så fina djur, pepparkakorna blev hur fina som helst!

    SvaraRadera
  5. Tack Regina, kul att du tycker det. Kom gärna tillbaka. :) Vilka fantastiska pepparkakor btw, kreativt!

    SvaraRadera
  6. Väldigt impad av dina rävar! Lyckas aldrig få till kristyren sådär fint.

    SvaraRadera
  7. Minst två av rävarna har islandströjor, eller hur?

    SvaraRadera
  8. dina illustrationer är underbara!

    SvaraRadera
  9. Jisses vilka tjusiga rävpepparkakor!

    SvaraRadera
  10. åh tack! Och det här var ju jättefint

    SvaraRadera
  11. Himmel vad fina de är som har lusekoftor! Förbaskat att du kom på det först.

    SvaraRadera
  12. Du är så otroligt duktig! Älskar räven i blocket, skulle lätt ha en sån på väggen!

    SvaraRadera
  13. consultez ce site réplique gucci consultez ce site dolabuy.su allez vers ces gars www. dolabuy.co

    SvaraRadera