måndag, maj 06, 2013

Lagom kort och en Söndagsdate för att fira!

hejregina.blogspot.comIgår hade jag en sån vårig dag. Drog mig länge, pumpande cykeln och åkte ner till stan för att träffa Anna, vi fikade, pratade och jag hittade en vårjacka på myrorna. lagom kort och vinröd. Jag köpte lite porslin också, cyklade till skolan och hälsade på dem som jobbade, såg hur det nysåpade golvet blev och vad som var kvar att göra. När jag kom hem bytte jag om för att gå ut och äta med Mattias. Vi skulle nämligen på date för att fira...hejregina.blogspot.com jackaFör precis som en uppmärksam läsare la märke till låg vår lägenhet ute på hemnet förra veckan och nu är den såld! Vi ska flytta och är ungefär så här taggade! 

2 kommentarer:

  1. Så himla fin jacka, och himla kul med flytt!

    SvaraRadera
  2. Kul med flytt, grattis får man väl nästan säga :) Härligt med vårig dag också!

    SvaraRadera