fredag, augusti 30, 2013

40h 44min kvar för er och 29h 25min kvar för oss

hejregina.blogspot.com kroatien litenljusNu är det 40 timmar och 44 minuter kvar tills tävlingen som jag har i samarbete med HowDo stänger (alltså till den 31:e augusti 23:59). HowDo är en megabra app där du kan dela med dig av små tips och idéer och samtidigt inspireras av andra. Något enkelt, något kul, något fint, något nödvändigt, något annat. Mer detaljer om tävlingen hittar du här. För att få en bättre uppfattning om vad man kan göra kan ni tillexempel besöka HowDo's blogg eller helt enkelt ladda ner appen. På min profil kan ni hittills se hur jag gör om en tröja och klipper till en dörrmatta.

Och vi har 29 timmar och 25 minuter kvar i Kroatien innan vi flyger hem! Vi har haft det så himla bra ▲

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar