torsdag, oktober 24, 2013

Jag

hejregina cykelGillar: Att frukthandlarna hälsar när man cyklar förbi
Gillar inte: Saker att göra + denna hösten = övermäktigt 
hejregina mattiasÄlskar: Mattias&Handen i fickan fast jag bryr mig
Älskar inte: När man missar okända samtal och måste ringa upp
hejregina klocka2
Klarar: Svettlukt 
Klarar inte: Dålig andedräkt 
Vill: Nästan allt. Tillexempel filma och klippa ihop små historier oftare
Vill inte: Ha någon startsträcka
hejregina hawaiiÖvrigt: I år kommer vi kunna ha en egen gran. fin känsla 

4 kommentarer:

  1. åh vilken fin film!! Vill också göra sånt nu!

    SvaraRadera
  2. åh vilken fantastiskt fin och gullig video!

    SvaraRadera
  3. blir glad i hela själen och ända in i hjärteroten av filmen! åhh <333 så söt och rolig och välgjord. blev typ tårögd när grodan rolle kom in i bild, jag undrar ju också var "mannen för mig" finns, haha.

    SvaraRadera
  4. Jäklar vad du är duktig!! Sååå himla fin film!

    SvaraRadera