tisdag, april 15, 2014

Jag

hejregina.blogspot.com bladJag kan: skriva mitt namn med höger hand och spegelvänt med vänster hand samtidigt
Jag vill: kunna prata flytande franska
Jag borde: få nog av spelet 2048 (som jag hittade hos Sara) men nej
Jag skulle: koka ägg men satte på fel platta och brände en grytlapp (igår)
Jag gillar: smarta lösningar och att sommaren snart är här
Jag älskar: att ha lägenheten full av madrasser och sovande vänner
Jag måste: nysa när jag tittar in i solen
Jag behöver: 8-9h sömn
Jag får: myror i benen när jag är trött
Jag kan inte: använda örhängen längre pga igenväxta hål
Jag vill inte: tänka för mycket
Jag borde inte: pussa på Mattias när han är sjuk men gör det ändå!
Jag gillar inte: att ha ofärdiga projekt runt mig
Jag älskar inte: frukt
Jag måste inte: dricka kaffe
Jag behöver inte: borsta mitt hår

kramhej

5 kommentarer: